Meie koolist

Üldtööplaan

Väljavõte 2022/2023 üldtööplaanist

I. Põhitegevused 2022/2023 õppeaastal

Teema: Hea meelega!

Õppe-kasvatustöö:

  • õpimotivatsiooni ja vastutustunde suurendamine õpilastes;

  • õppeainete lõimimise võimaluste kasutamine, projekti- ja e-õppe päevad;

  • Eesti erinevate paikade ja inimestega tutvumine;

  • suhtluspädevuse arendamine koostöö ja eeskuju abil;

  • loodus- ja keskkonnahariduse erinevate võimaluste kasutamine;

  • hügieeniharjumuste kinnistamine;

  • huvi- ja klassivälise tegevuse mitmekesistamine;

  • koostöö teiste haridusasutustega, oma töö tutvustamine.

Personali koolitamine koostööks kolleegide, laste ja lastevanematega ning ainealaseks arenguks.

 

II. 2022/2023 õppeaasta eesmärgid ja ülesanded

1. Õppe- ja kasvatustöö

Üldeesmärk: LAPSED TUNNEVAD HUVI IGAPÄEVAELU JA ÜMBRITSEVA VASTU NING OSKAVAD OMA HUVE RAKENDADA ENNASTJUHTIVATE ÕPPIJATENA JA SÕBRALIKE KAASLASTENA

Alaeesmärgid:

  • kõik õpilased on saavutanud õppekavas nõutavad õpitulemused vastavalt oma arengutasemele;

  • lapsed väärtustavad ja järgivad viisakusnorme, sõbralikkust, tervislikku eluviisi ning omavad laia silmaringi, tunnevad kodukoha ja Eesti inimesi ja nende tegevusalasid;

  • aktiivõppe raames toimub kõigi viie meele arendamine;

  • õpilastel on suurenenud õpimotivatsioon ning iseseisvus ja vastutustunne õppetöös;

  • toimib õppeainete lõimimine (õppekäikude, projektipäevade ja ühistegevuste kaudu);

  • võimekatel lastel on võimalus osaleda aineolümpiaadidel ja konkurssidel;

  • kaasava hariduse põhimõtteid rakendades toimib AEV laste ja HEV õpilaste sihipärane arendamine, IÕK rakendamine;

  • töötavad õppekava täitmist toetavad mitmekesised aineringid.

 

2. Eestvedamine ja juhtimine

Üldeesmärk: TOIMIB ÜHISTEL VÄÄRTUSTEL PÕHINEV OSALUSJUHTIMINE

Alaeesmärgid:

  • personal osaleb ja teeb koostööd ühisürituste ettevalmistamisel ja läbiviimisel;

  • pedagoogid teevad koostööd õppe ja kasvatustöö planeerimisel, läbiviimisel ja analüüsimisel ning dokumentatsiooni kaasajastamisel;

  • õpilasesindus osaleb koolitöö elavdamisel ja töö planeerimisel ning läbiviimisel;

  • töötajate, lastevanemate, laste ja koolipidaja rahulolu on hea;

  • on tagatud ohutus lasteasutuse sise ning väliskeskkonnas.

 

3. Personali juhtimine

Üldeesmärk: LASTEASUTUSES TÖÖTAB KUTSEOSKUSI VÄÄRTUSTAV  NING TERVIST HOIDEV JA EDENDAV KOOSTÖINE PERSONAL

 

4. Koostöö huvigruppidega

Üldeesmärk: HUVIGRUPID ON TOEKS LASTEASUTUSE ARENGULE

Alaeesmärgid:

  • hoolekogu on kaasatud asutuse 2024. aasta eelarve ning uue õppeaasta üldtööplaani koostamisse;

  • õpilasesinduse töö tulemusena on suurenenud õpilaste omaalgatus ürituste organiseerimisel ning on tehtud ettepanekuid uue õppeaasta töö planeerimiseks;

  • lapsevanemad osalevad aktiivselt ühiste põhimõtete rakendamises väärtushinnangute kujundamisel;

  • toimub koostöö külakogukonna, sihtasutuste ja fondidega ning valla teiste asutustega õppetegevuse läbiviimise mitmekesistamiseks.

 

5. Ressursside juhtimine

Üldeemärk: OPTIMAALNE RESSURSSIDE KASUTAMINE TAGAB ÕPPE-KASVATUSTÖÖKS JA TÖÖKESKKONNAKS TOETAVA KESKKONNA

I. Põhitegevused 2022/2023 õppeaastal

Teema: Hea meelega!

Õppe-kasvatustöö:

  • õpimotivatsiooni ja vastutustunde suurendamine õpilastes;

  • õppeainete lõimimise võimaluste kasutamine, projekti- ja e-õppe päevad;

  • Eesti erinevate paikade ja inimestega tutvumine;

  • suhtluspädevuse arendamine koostöö ja eeskuju abil;

  • loodus- ja keskkonnahariduse erinevate võimaluste kasutamine;

  • hügieeniharjumuste kinnistamine;

  • huvi- ja klassivälise tegevuse mitmekesistamine;

  • koostöö teiste haridusasutustega, oma töö tutvustamine.

Personali koolitamine koostööks kolleegide, laste ja lastevanematega ning ainealaseks arenguks.

 

II. 2022/2023 õppeaasta eesmärgid ja ülesanded

1. Õppe- ja kasvatustöö

Üldeesmärk: LAPSED TUNNEVAD HUVI IGAPÄEVAELU JA ÜMBRITSEVA VASTU NING OSKAVAD OMA HUVE RAKENDADA ENNASTJUHTIVATE ÕPPIJATENA JA SÕBRALIKE KAASLASTENA

Alaeesmärgid:

  • kõik õpilased on saavutanud õppekavas nõutavad õpitulemused vastavalt oma arengutasemele;

  • lapsed väärtustavad ja järgivad viisakusnorme, sõbralikkust, tervislikku eluviisi ning omavad laia silmaringi, tunnevad kodukoha ja Eesti inimesi ja nende tegevusalasid;

  • aktiivõppe raames toimub kõigi viie meele arendamine;

  • õpilastel on suurenenud õpimotivatsioon ning iseseisvus ja vastutustunne õppetöös;

  • toimib õppeainete lõimimine (õppekäikude, projektipäevade ja ühistegevuste kaudu);

  • võimekatel lastel on võimalus osaleda aineolümpiaadidel ja konkurssidel;

  • kaasava hariduse põhimõtteid rakendades toimib AEV laste ja HEV õpilaste sihipärane arendamine, IÕK rakendamine;

  • töötavad õppekava täitmist toetavad mitmekesised aineringid.

 

2. Eestvedamine ja juhtimine

Üldeesmärk: TOIMIB ÜHISTEL VÄÄRTUSTEL PÕHINEV OSALUSJUHTIMINE

Alaeesmärgid:

  • personal osaleb ja teeb koostööd ühisürituste ettevalmistamisel ja läbiviimisel;

  • pedagoogid teevad koostööd õppe ja kasvatustöö planeerimisel, läbiviimisel ja analüüsimisel ning dokumentatsiooni kaasajastamisel;

  • õpilasesindus osaleb koolitöö elavdamisel ja töö planeerimisel ning läbiviimisel;

  • töötajate, lastevanemate, laste ja koolipidaja rahulolu on hea;

  • on tagatud ohutus lasteasutuse sise ning väliskeskkonnas.

 

3. Personali juhtimine

Üldeesmärk: LASTEASUTUSES TÖÖTAB KUTSEOSKUSI VÄÄRTUSTAV  NING TERVIST HOIDEV JA EDENDAV KOOSTÖINE PERSONAL

 

4. Koostöö huvigruppidega

Üldeesmärk: HUVIGRUPID ON TOEKS LASTEASUTUSE ARENGULE

Alaeesmärgid:

  • hoolekogu on kaasatud asutuse 2024. aasta eelarve ning uue õppeaasta üldtööplaani koostamisse;

  • õpilasesinduse töö tulemusena on suurenenud õpilaste omaalgatus ürituste organiseerimisel ning on tehtud ettepanekuid uue õppeaasta töö planeerimiseks;

  • lapsevanemad osalevad aktiivselt ühiste põhimõtete rakendamises väärtushinnangute kujundamisel;

  • toimub koostöö külakogukonna, sihtasutuste ja fondidega ning valla teiste asutustega õppetegevuse läbiviimise mitmekesistamiseks.

 

5. Ressursside juhtimine

Üldeemärk: OPTIMAALNE RESSURSSIDE KASUTAMINE TAGAB ÕPPE-KASVATUSTÖÖKS JA TÖÖKESKKONNAKS TOETAVA KESKKONNA